torsdag 9 januari 2014

Igång!

Dagarna rusar iväg och jag vet faktiskt inte var denna vecka tog vägen. Nyss var det måndag och i morgon är det fredag?? Tjoho vilken rivstart på det nya året.
Nu låter det som att jag aldrig är riktigt nöjd men det är -7 grader, helt ok men det blåser och snöar så det känns kallt.....jag är inte riktigt nöjd med vädret nu heller!
Sonen och jag åt tillsammans i går och det var så att jag var hemma före honom så jag lagade morotssoppa hemma hos honom, gick bara fint. Visst saknas det en del grejer men det löser man ju eftersom. I går upptäckte jag att han inte har några pannunderlägg och ingen soppslev. Det blev en temugg som fick agera soppslev och det gick ju också bra.
Mannen har en eftermiddagsvecka så i dag är tredje dagen han har stängningspass så han slutar 23.15. Har varit på lite REA och köpt mig en jacka men även några tröjor. Och mitt motto håller jag stenhårt på, en in en ut så nu blir det till att rensa ut några klädplagg som jag brukar skänka till Kupan om de är fräscha.
Några bilder från sonens lägga:







Inga kommentarer: