fredag 10 januari 2014

Helg!

Trot eller inte men det är väldigt skönt med helg! Veckan har haft en riktig rivstart så det är väldigt skönt med lite ledigt igen. Många av klassens tjejer åkte till Kalix på handbollscup så jag hade inte så många elever sista passet. Jag höll i klassenstimme och det var trevligt men när klockan var 14.20 så tog det slut och jag gick hem. Middag till mannen som slutade 18.45 blev bra, lamm och rotsaker. Nu sitter jag i alla fall i min pyjamas och myser till Tack för musiken med Niklas Strömstedt. Skönt med fredagkväll!

Har fått den vackraste av chokladaskar som jag sett i hela mitt liv av mannens kusin. Det är en ask från Schweiziska Sprungli och den är helt fantastisk. Den ser ut som den vackraste av de askar som man sett i de amerikanska romantiska komedier som handlar om Alla hjärtans dag....tänk att en sådan nu finns i vår familj!

Inga kommentarer: