söndag 26 januari 2014

Jobb

Mannen jobbar dag och han började redan 6.45 i morse så jag har hela dagen för mig själv och jag tror att jag ska spendera den framför tv´n. Fick besök i går kväll och det är ju alltid roligt när någon vän orkar ta sig ur sin soffa och komma och hälsa på. Vi är jättedåliga på att spontant hälsa på någon. Det gjorde man ju förr och vi bör bättra oss på den punkten.
Oroligt i går på stan en hel den ungdomar som skrek och skränade på väg till Challenge. Hoppas de hade roligt i alla fall.
Ska ta mig en 700 meters prommis till sonen för att hämta upp en del saker och för att återlämna tvätt som är ren. Bra service i det här huset....
Tänker på att det börjar ljusna ute och det känns fantastiskt, nu ser man redan 7.30 att det börjar ljusna och det är någotsånär ljust till 15.00, tjoho så skönt!!
Har tvättat värmarna för att få dem att krympa och nu är de torra och jag ska strax kolla om det har hjälpt med min tvätt.

Inga kommentarer: