måndag 22 juli 2013

Uppvaktning

Mannen åkte till stan för en massa ärenden som skulle göras, de flesta hade med byggnationen att göra. Jag var mosig efter en mycket taskig natt där jag inte hade somnat kl 2.30!! Varför sover jag inte, lyssnar på allt, jagar harar, tar ner blomamplar för att de slår mot väggen osv, ja ni förstår att det är svårt att sova om man håller på med allt detta under nätterna. En löptur, dusch och sen åkte även jag till stan för lunch med mannen. Vi åkte sen till Bölebyns Garveri där vi köpte ett grillförkläde till min svåger. Han fyller ju 60 år den 10/8 men de åker snart från Piteå så vi uppvaktade honom med tårta från Ekbergs och paketet. Vi har även varit till vännerna som bygger på Vitsand. Oj vad det kommer att bli fint, där hämtade vi en spikpistol. Mannen jobbar vidare utomhus och nu är insynsskyddet klart, jag är supernöjd! Saknar en tunna/fontän som ska ner i marken och lite mer grus. Mannen fixar el och belysning så det ska lysa mysigt i höst.

Inga kommentarer: