onsdag 24 juli 2013

SOOOOOL!!!!

Jag bara njuter i den härliga solen och min duktige man jobbar på med underspikningen till garaget. Helt ok arbetsfördelning tycker jag.... ;) Vi åkte in till stan vid 17 för att äta med sonen. Vi testade lite festivalmat och jag åt en klassiker nämligen en souvas, väldigt god. Sonen tog någon form av wok. Mannen och jag cyklade nöjda mot Norrstrandsbadet där vi träffade mamma och Gunnar. Efter lite omflyttade så hade vi bra platser och dessutom visades hela konserten på stora skärmar. Vi har varit och lyssnat på Benny Anderssons Orkester med Helen Sjöholm och Tommy Körberg. Folkligt, (fullsatt) 4500 personer och festligt. Medelåldern var jättehög och det var så härligt att se alla glada människor som dansade på dansbanan. En bra kväll som höll på i drygt 4 timmar!!

Inga kommentarer: