onsdag 31 juli 2013

Blåst!

Vilken hemsk natt, det har blåst så hemskt att jag har varit vaken av och till. Det har varit ett jäkla liv i fläktröret det dånar och smäller. Barr har vi gott om för det har blåst ner massor som ligger överallt. Tur att det har mojnat nu i alla fall. Vaknade kl 9.00 av att det bankade på dörren, vännen O som skulle lägga matta var här tillsammans med en annan mattläggare. Såg till att gästerna vaknade, steg upp så att de kunde börja att jobba. Har gjort en liten utflykt till Maggans djungelkiosk, där köpte jag nya fårskinnstofflor!! Ja, jag använder det även under sommaren.... Har testat min nya apparat idag, jag har köpt en gellampa och ett startkit för att prova på det nya gellacket. Det är ett nagellack som ska sitta i 2-3 veckor, funkar det så är det ju fantastiskt! Jag lovar att berätta hur det går.

Inga kommentarer: