torsdag 27 september 2012

Tjejkväll!

Träffade bästa vännerna för en kväll på stan. Det är tjejkväll och massor med folk på stan, jag menar massor. Inte mitt forum egentligen men man ställer ju upp. Vi gick i alla fall på Nodo och fikade efter vi hade träffats här. Där satt vi en stund och fikade och drack kaffe. Sen gick jag till Sparbanken Nord och pratade med en bekant en stund. Men som sagt var när de andra drog runt så gick jag hem igen för det är alldeles för mycket folk och för mycket kö för att jag ska trivas. Jag kan ju shoppa imorgon i stället när det inte är kö till allting. Tråkmåns, javisst men sån är jag!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Du är smart, varför ska man köa om man inte behöver :-)

Vissla sa...

Tack för det! Kul att någon håller med i alla fall...nu är jag ju inte en som bryr mig längre vad folk i allmänhet tycker men visst är det kul att få lite medhåll. //Helena