fredag 7 september 2012

Migränfredag!

Usch vilken dag alltså. Vaknade kl 5 i morse av att jag hade huvudvärk, tog tabletter men tyvärr fick jag aldrig värken att släppa! Mera tabletter under förmiddagen och kl 13 hade jag en snäll kollega som tog min sista lektion så att jag kunde åka hem. Sov i två timmar och sen hade det släppt något. Sonen har varit hit på middag som även denna gång bestod av grillat som mannen fixat! Gott men jag sitter ganska utslagen i stolen tittande på Dibbidoo. Känner mig inte helt ok ännu trots att hela dagen har gått! Hoppas morgondagen blir bättre....

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Jag lider med dig, peppar-peppar så har jag sällan migrän sen två år tillbaka MEN jag har hemsk h-värk ändå ibland. Men det kan jag leva med.

Vi kollade på Spy Kids så det blev inget Dobbido för oss i går.

/Lisa

Vissla sa...

Eftersom du har huvudvärk så vet du ju att det kan ta kål på humöret, glädjen och allt annat. Man vill helst bara vara i fred utan att någon pratar med dig. Jag trivs bäst i ett mörkt rum med ögonmask som är svart. //Helena