tisdag 30 juni 2009







Sol, semester, sommar, stugan OHHHHH vad jag gillar dessa 4 ord!






Michael Jackson är död, jag trodde inte först på det men nu har det gått ett antal dagar och ingen demeti har dykt upp! Tänk vad hemskt att jag ens trodde att det var ett PR-trick. Killen har levt ett kostigt liv med massor med rubriker! Syrgastält, surrogatmammor, nedfrysning vid ev död, plastik operationer, pedofili, barn, ranch. Men han har skrivit en massa bra musik som kommer att spelas och leva en lång tid framöver. Jag för min del tyckte att han var som bäst 1982-1990. Thriller är en fantastisk skiva som jag gillar jätte mycket. Undrar om han inte får det bäst nu när han är död. Jag tycker däremot synd om hans barn som nu kommer att vara förföljda utav papparazzi under hela sin uppväxt.

Inga kommentarer: