lördag 4 juli 2009

Beach party


I helgen är det stora Beach partyt på Pite havsbad. I går kväll lyssnade vi på The beach boys, jäklar vilket drag! De låter precis som på de inspelningar jag har hört. Det divideras om orginal medlemmar hit och dit men det bryr jag mig inte om. Nu har jag hört den här uppsättning och de var fantastiskt proffsiga. Hitsen radades upp efter varandra i 1 timma och 40 minuter. Inte många grupper som har bra låtar till en sådan lång konsert. Jag tror att det var 33 låtar som spelades.

Publiken var blandad med både unga och gamla. Många hade passerat 50 och de var lyriska över att höra sina ungdomsidoler. Trevlig kväll, synd om er som missade det!

I kväll är det Jerry Williams som gäller, alltid bra men honom har jag sett massor med gånger så då blir det till att sjunga med i alla hans låtar.

Inga kommentarer: