tisdag 18 november 2008


Såg ett avsnitt av Cityakuten igår. Det är en serie som jag har följt i många år men igår var jag alldeles tjock i halsen och tårarna rann utmed mina kinder. Vad var det som var så sorgligt? Jo, Gregory Pratt, dr, lämnade serien genom att han förklarades hjärndöd. Jag lever mig verkligen in i serien och kommer att sakna den karaktären.




Jag och syrran + hennes 4 månaders baby har varit till IKEA idag. Det var väldigt lite folk och det är så Skönt att kunna strosa runt utan att trängas med en massa folk. Köpte lite smått och gott men syrran shoppade på rejält.

Ljus är ju alltid obligatoriskt när man besöker IKEA. Tänk vad folk eldar värmeljus. Har någon räknat hur många det blir på ett år? Det finns en tävling som klasser kan delta i, den heter värmeljusjakten, bra initiativ för att samla in aluminiumkopparna.

Inga kommentarer: