torsdag 13 november 2008


Igår hade vi överrasknings fest för en kompis som fyllde 40 år i augusti. Vi var 5 st som hade ordnat med mat, dryck så som vin, efterrätt och godis. Sen samlades vi och våldgästade vår vän med sång och presenter. Hon såg väldigt överraskad men glad ut när vi stormade in. Hon fick även en vedkorg gjord av gamla däck, en vägg dekoration, 500:- samt ett kort.

Kul kväll men jag har varit trött idag då jag sovit väldigt oroligt. Jag vet att det har varit fullmåne och jag har märkat att jag blir väldigt påverkad av det! Tror ni mig eller?

I morse kl 7.00 hade sonen körlektion då jag och mannen följde med i baksätet för att lära oss om ecodriving. Hög växel i alla lägen, hoppa över växlar och motorbromsa. Nutidens körning som sparar miljö och pengar, bra tänk!

1 kommentar:

Ulla-Karin sa...

Månen påverkar ju detta med ebb och flod i våra vatten, och människan består till 70% av vatten, så jag är helt inne på den linjen att vi påverkas av fullmånen! Man ska enligt ayurvedan inte göra big business när det är fullmåne.