måndag 4 augusti 2008

Vardag igen!

Nu känns det som att den korta sommaren har tagit slut. Vi har haft ett skitväder som heter duga, inte mycket nederbörd men det har varit kallt och trist. Tillslut kom då sommaren igång på riktigt men det varade bara två vecko. VAD ÄR DET OM DET FINNS 52 VECKOR PÅ ETT ÅR!!!!!!!
Sonen sover sin skönhetssömn, eller var det sin tonårssömn? Han ska i väg på 3 dagars LAN till Luleå senare idag. Mannen jobbar och jag har massor med tid. Har varit dålig i sommar på att ta mig tid att göra saker. Jag har inte ens läst speciellt mycket. Varför blir det så??? Om jag känner för att läsa så ska jag ju så klart göra det men jag har inte ro i kroppen att sitta still. Jag läser nägra sidor sen reser jag mig och vandrar. Då hittar jag någonting annat att göra och snart är boken glömd....
Flickor 95 i SAIK vann Umeåcupen igår. Det var de värda för de förlorade finalen i Summergemes tidigare i sommar. Nu var det samma lag som möttes i den här finalen men den här gången vann de efter förlängning och straffar. Hu så spännande! Heja tjejer!

Inga kommentarer: