fredag 8 augusti 2008

Fredag och ännu en vecka är till ända. Man märker att vardagen så sakta smyger inpå. De flesta har redan börjat om att arbeta efter semestern och idag blev jag kallad till styrelsemöte på facket nästa vecka. Undrar just var jag ska jobba till hösten???? Skulle bra gärna vilja veta snart. Men det är som vanligt......Dessutom har a-kassan inte registrerat mig ännu. Har jag stämplat i sommar eller???? Några pengar har jag i alla fall inte sett till. Det är också som vanligt. Hur fan hade jag gjort om jag varit ensamstående med endast en hushållsinkomst???? Socialen nästa ska det behöva vara på det sättet. Jag slutade att jobba den 13/6 och nu är det 8/8 ska de inte hinna handlägga på den tiden? Dåligt dåligt där behövs det bättring.

Min mormor har fått någon form av propp (10:a) idag. Jag var hos morfar i morse när de ringde från Hortlaxgården och bad honom att komma. Då visste de inte om de skulle skicka henne till lasarettet. När morfar och mamma kom fram efter en stund hade hon dock kvicknat till igen. Det gick bra den här gången!

Inga kommentarer: