söndag 10 augusti 2008

Var på festligheter igår. Först förfest hos vänner med tilltugg och välkomstdrink. Senare så cyklade några av oss in till Sjöbodan medan de flesta åkte bil. Väl framme var det inte särskilt mycket folk. Jag hade aldrig varit påSjöbodan tidigare i sommar, de har byggt nytt och det var stora fina ytor. Killen som spelade var duktig och han spelade mest covers. Men folket.....vad ska jag säga. Birkenstock, stödkragar, fula kepsar. Ja vi är ju alla olika men jag skulle välja att ta på mig roligare skor om jag går ut. Så här i efterhand kanske vi skulle åkt till Havsbadet där Storstryk spelade. Cyklade hemåt i den kyliga natten och var hemma ca 1.20. Kokade the och tände ljus och satt tillsammans med sonen som var vaken, (såklart). Kollade in lite os-boxning som pågick då. Somnade halv 3 och har sovit som en stock tills jag blev väckt av någon maskin som surrade utanför hos någon granne.

Inga kommentarer: