onsdag 27 augusti 2008

Aj, aj




Jag har idag börjat på mitt nya vikariat i Rosvik. Jag har fått jobb under höst och vårterminen dock endast 55% fördelat på onsdag, torsdag och fredag. Alltid kul att börja jobba men jag har väldigt ont i axlarna. Det beror nog delvis på spänning och oro för att inte ha ett arbete att gå till. Dessutom mår jag ju inte jättebra av att vikariera 2 dagar per vecka. Jag vill veta var jag ska och ha allting klart för mig, ja jag vet att jag är ett kontrollfreak och jag inte rå för det.




Läste i den sista Amelia om en person har en hemlig last. Hon kikade i folks badrumsskåp och hon tyckte att det fanns en massa hemligheter där. Tycker folk verkligen om att kika in i badrumsskåpet hemma hos mig? Jag har då inget hemligt i mitt skåp. Har ni? Har du någon hemlig last? Jag kan då inte komma på någon just nu, kanske choklad då. Jag älskar att bryta en 70% ruta och smumsa i mig. Men det är ju ingen rolig hemlig last.

Inga kommentarer: