fredag 5 juli 2019

Växlande

Nu är vädret växlande och då är även mitt humör det, nu börjar jag vara less på att vi inte har någon värme. Jag har inte ens badat i poolen ännu.....fy så trist!
Fredag och nu har jag gjort lite fix inför morgondagens fest på Fårön. Temat är Oscarsgala och röda mattan är utrullad. Vi har i alla fall bytt karaktärer idag eftersom jag inte hittar vissa saker som jag hade behövt. Just nu är våra förråd inte så strukturerade eftersom vi har tömt ett förråd, kört saker hit och andra är i lägenhetsförrådet. Garaget är fullt och vi bär saker fram och tillbaka, otroligt tjorvigt.
Besök i Hortlax idag och där var även mamma. Blev ett bra besök då de kollad gamla kvitton och det är ju alltid kul att prata om sånt gammalt.
Mannens kusin och barn (som jag förövrigt haft som elev för väldigt länge sedan) har hälsat på idag och numera bor de i Landskrona. Doktorand är ett otroligt jobb som hon just nu håller på med. Trevligt möte!


Inga kommentarer: