onsdag 3 juli 2019

Sol sommar och semester

Dagen började med sovmorgon till 8.30, riktigt skönt då jag har blivit väckt av klockan 2 dagar. Idag fick jag sova tills fåglarna väckte mig. Mannen började med en tur till stan för att hämta medicin till svärmor. Sen till stan igen för lite fix och inköp. Sen till Tallås för att fira G som fyller 71 år. Det är mycket kalas nu under två veckors period.

Sen har vi jobbat på här hemma. Mannen har grävt kabel till internet. Han var till och med tvungen att ta upp brädor i trallen vid garaget. Jag har jobbat på med att vattna och plantera. Sen har jag även rengjort två av fontänerna. Fint blir det och det var välbehövligt då de var gröna, fulla av alger och gula efter allt pollen som varit i år. Nu är det fräscht igen!

En längre promenad innan middag som idag blev pizza från Lavian. Supergod var den.
Nu är det fotboll som gäller, Nederländerna mot Sverige och det är oavgjort och väldigt spännande just nu.



Inga kommentarer: