lördag 15 december 2018

3:dje advent





 Tiden flyger fram och nu är snart denna mysiga adventstid över för detta år och jag skriver sällan på bloggen. Tiden har varit knapp för mig denna mysiga adventstid.Svärmor är hemma från lasarettet sedan i måndags då hade hon varit där i knappt en vecka. Nu finns det hemtjänst som besöker 4 gånger/dag en sak som hon anser helt onödigt då hon anses klara sig själv, Kanske klarar hon en del själv men hon har inte koll på allt, medicinering bla. Bra att hemtjänsten finns att tillgå.



Har varit en vecka till Umeå på min rektorsutbildning, 4 gånger kvar eller närmare bestämt ett åt. Oj vad jag längtar tills det är klart. Dessutom var det snöstorm när vi åkte ner efter E4, inte kul men allt gick bra.


Konsert med Bo Kaspers i Luleå på Coop Arena för en vecka sedan. Bästa konserten jag sett med dem,. Härligt att uppleva livemusik.








Lucia dagen bjöd på två luciatåg i skolorna. Sen på kvällen var jag och mannen på Musikhögskolans luciakonsert, vilket tryck och vilka röster.
























Igår var jag på After Work med jobbet, vi var på 2 Kök Nolia och fick äta en mingeltallrik. Sen fick vi se en show av Framnäs elever, de är så himla duktiga. Var hemma vid 21.00.Vi har beslutat oss för att åka till stugan för att sova där i natt.



























Inga kommentarer: