måndag 30 maj 2016

Sommar

Så fantastiskt väder vi har, det ligger runt 20 grader i stan och såklart något kallare här ute. Solen strålar och människor njuter.
Morsdag igår med grillat här tillsammans med son samt Bo o Märta. Innan det var vi en sväng till mamma med en blomma. Där håller de på med takbyte och G målade vindskivor. Vi satt ute och fikade i finvädret och Anders W tittade förbi.
Idag har jag och E samt B ätit lunch på Lemon tree. Trevlig pratstund som är inbokad sen länge. En massa skrivbordsjobb har jag fixat idag. Synd bara att jag har så jäkla ont i vänster handled.
Kusinen har varit och kollat in en lägga idag och jag har varit med eftersom det var hos min kollega. Det var mest för att kolla in hur det kan bli när man har renoverat. Just nu ser läggan de funderar på ut som en sanitär olägenhet enligt spekulanterna. Allt måste rivas ut till och med eluttag eftersom allt är inrökt.



Inga kommentarer: