lördag 14 maj 2016

ESC

Stora finalen går av stapeln och vi slökollar eftersom vi inte gör något annat i kväll! Sonen har varit hit på middag och det blev grillat även denna dag. Jag känner mig lite krasslig med täthet bakom näsa, ögon och öron. Dessutom har jag haft huvudvärk från helvetet hela dagen. Har sovit 3 timmar mitt på dagen och trots det så släppte det inte. Nu har det i alla fall lättat och det är så skönt! Fy vilken tråkig dag.
Har varit till Bersika för att kolla in en lampkupa och sen var vi en snabbis till morfar och han blev så glad i vanlig ordning.
Mannen har jobbat på i garaget medan jag har sovit.
Nu slappar vi bara och ibland är det just det man behöver.

Tror vi blir 9:a men hoppas ju såklart på mer. Tror att Ryssland vinner men hoppas på Australien!

Inga kommentarer: