fredag 27 maj 2016

Oj vad tiden går

Måndag, fredag och det känns knappt att något kommer däremellan. Jag jobbar på och är jättetrött under kvällarna. Somnar som en stock och egentligen vill jag inte sova då det är så ljust och nu senaste dagarna helt fantastiska kvällar med sol och värme. Men jag sover upp emot 10 timmar och vaknar ny och fräsch. Många saker här på jobbet tär just nu hårt och hjärnan jobbar på högvarv det är ju säkert därför som jag är slut.
Junta på Degerberget i går och det var så gott och trevligt. Men jag åkte hemåt efter 21 då jag inte orkar mer.
Plantering på gång då det kliar i fingrarna att få sätta ut plantor. Snart vill jag även få igång poolen men min handled gör att jag verkligen försöker vara lugn och stilla.
Bygget ovanför oss pågår och jag tror att det är dags för att gjuta plattan, igår så kom det en traktor mellan kl 5.00-6.45 för att färdigställa innan IVAB kom dit, inte kul att vakna så!!

Inga kommentarer: