torsdag 19 november 2015

Teamträff

Började dagen med att träna trots att det var torsdag, kände att tiden i morgon inte kommer att räcka till då jag ska till Luleå. Det var i alla fall betydligt färre som tränade idag om jag jämför med en fredag.
Förmiddagen har spenderats med teamträff på Frejahuset. Bra samtal som är välbehövliga.
Frissan har jag hunnit med och nu finns det inga grå, just i dag alltså. I morgon är en helt annan dag...
Bandymålen har anlänt så jag tog mannen till hjälp med att hämta dessa på Team Sportia och sen har vi kört dem till skolan. Mio möbler för lite inköp av rengöring för kristallkronan, den flaska jag hade tidigare hade tippat och den var tom när jag tog i den idag, tala om snopet.
Den fina snö vi hade i natt har regnat bort idag, nu är det svart och dessutom slaskigt!

Idag är det för övrigt 2 år sedan sonen flyttade till sin lägga. Tala om att tiden går snabbt!

Inga kommentarer: