lördag 7 november 2015

Lördag

En regnig och grå, grå, grå dag. Så himla grått men som tur är så har jag minnen kvar från den fantastiska höst som vi har haft fram till nu. +2 grader så inatt ska det bli halka och det rejält med den blöta vägbana som är.
Natten till idag har jag sovit 11 timmar och det var verkligen behövligt. Idag har jag bakat hallonhjärtan som jag bakar till varje jul.
Vännen L fyllde år i går och idag har vi varit förbi och fikat hos henne, gott och trevligt med hennes dotter som var henna från huvudstaden.
Ikväll blir det till att göra ingenting och det känns faktiskt skönt eftersom vi har gjort något varje helg under flera helger. Ibland behöver man bara var.


Vi har testat årets glögg och den faller mig helt i smaken, kan ju bero på att det har Earl Grey som smaksättare.


Inga kommentarer: