tisdag 10 november 2015

Bond, James Bond

Stressade hem och lagade mat och när sedan mannen kom hem 17.15 så åt vi snabbt och sen gick vi på bio.

Nya Spectre visades kl 18 och eftersom den är 2,5 timmar så hade det blivit för sent för mig att gå på den senare föreställningen som startar först kl 20.00
Jag är ju en som gillar Bond filmerna. Den här tyckte jag var riktigt bra, de tidigare med Daniel Craig har varit lite råare och läskigare. Jag gillar Craig som Bond.


Min första Bond som jag kommer ihåg är ju Roger Moore, jag tror att jag gillar honom just för att han var den förste för mig. Jag gillar även Sir Sean Connery och sen jag har blivit lite äldre så är det nog han jag gillar bäst av de gamla Bondarna. Vem gillar du bäst?


Snyggast är i alla fall Daniel Craig! Han har sug i blicken....





Inga kommentarer: