fredag 27 november 2015

Fredag

Efter det regn som har kommit så är all den mysiga snön nu hård och tråkig. Det är 3 grader varmt och inte speciellt mysigt.
Junta här i går och som vanligt var det en glad tillställning med mina underbara väninnor, sån tur att just jag känner så glada och trevliga personer. Vi har hållit på i 23 år i år, tror jag minsann.
I går var det så att vi bytte paket och jag hade turen att få 2 fina vita pollor med motiv från Elsa Beskows sagor.
Black Friday i dag och många butiker har hakat på den trenden, Eftersom det är lön i dag för många så är det en hel del folk på stan.
Fullt upp på jobbet med många sjuka och inga vikarier, personalen gör ett jättejobb som fixar det.
Mannen ska på julfest och jag ska umgås med sonen som kommer hit och äter, sen ska vi se På spåret och sen ska han åka till vänner i Svensbyn. Blir en lugn och skön kväll.


Inga kommentarer: