fredag 2 oktober 2015

Välkommen

Gör nästa ont i hjärtat att skriva Välkommen oktober, denna månad som betyder höst och till och med vissa år vinter! Inte kul för en sommarperson som mig.
Har i alla fall suttit klistrad framför TV´n för att se Halv 8 hos mig. Riktigt roligt att se dessa 4 duktiga ambassadörer för vår stad. Åsa Ivarsdotter känner jag sedan barnsben men övriga var nya roliga bekantskaper. Bra jobbat!


I alla fall har jag varit på jobbet i början av veckan men torsdag och fredag har jag varit på uppdrag. I dag var det konferens med Skolverket, de har alltid väldigt välordnat och bra innehåll. Idag var främlingsfientlighet en stor del av dagen. Oj vilket viktigt och stort ämne. Mycket bra dag, jag är väldigt nöjd. Vi höll till på vackra Statt i Luleå med fin stuckatur och vackra kristallkronor i festivitetssalen. Sonen på middag nu i kväll och som så många andra fredagar så stod det plankstek på menyn. Nu lite serie och sen blir det till att sova. Steg ju upp kl 5 för att träna så jag är mör.



Inga kommentarer: