måndag 5 oktober 2015

33

Idag är det 33 år sedan jag och min man blev tillsammans på en stentrapp på Broddvägen i mitt föräldrahem. Vilken tur att jag tog den chansen trots all skit som jag fick ta just då! 33 år är en lång tid och jag är så tacksam för att det har funkat så bra för oss. Vi har genom åren gjort väldigt många roliga saker tillsammans och vi har roligt ihop. Viktigt att ha en bästa vän som även är min man och som jag kan prata med om allting. Visst har vi bråkat ibland men det är nog mest på grund av mitt humör, som var betydligt hetsigare när jag var yngre. Nu är jag en lugn person.
Dagen började med att träna och när jag var klar där så valde jag att gå ut på en promenad i stället för att ställa mig på bandet. Bra tanke men shit vad jag frös. Gick ju i träningstights och de är inte varma. När jag kom hem så såg jag att det var is på vattenpölarna. Tror jag det att jag frös....

Mannen har tappat ner sin telefon från ca 30 cm höjd och den landade på ett trägolv, tada tror ni att den höll?? NOT!! 1500kr fattigare har han fått ett nytt glas idag. Tråkiga pengar att lägga på sådant men väldigt behövligt då det blir väldigt vasst med ett sprucket glas.

Inga kommentarer: