fredag 9 oktober 2015

Måndag-fredag

Oj vad veckorna går snabbt, det är liksom helg hela tiden. Junta i torsdags hos S och det var trevligt. Just nu bor endast 2 vänner kvar på Furulund som tidigare var ett starkt fäste för mina vänner.Mörkt och ganska så kallt har det blivit under veckan.
Jag gick och tränade i morse och det var STÄNGT!! Just det, tala om snopen eftersom jag inte sett lappen på dörren tidigare i veckan. Blev en promenad i stället och jag frös rejält innan jag var hemma igen. Eftersom det blev som det blev i morse så åkte jag till Hellstöms med en nyckel till Bo o Märtas stuga som har en vattenskada. Det blir till att fixa den via försäkring. Det betydde att jag var på jobbet kl 7 i morse och avslutade dagen men ett möte ang utomhusmiljön. Nu är det helg och det känns skönt efter en hektisk vecka.
Sonen har varit hit på en snabb middag då han skulle hem till vänner. Vi har i alla fall grillat och det var så gott! Just nu sover mannen och snarkar så gott i vår fåtölj här bredvid mig.

Det har varit VM i skägg i Europa och det var 350 män som deltog. Den ena ansiktsbeklädnaden är inte den andra lik. Dock vet jag inte om jag gillar det, Vore ju udda att ha ett förhållande med någon som ser ut som en stjärna....




Inga kommentarer: