lördag 8 mars 2014

Huvudvärk

Jag har huvudvärken från helvetet idag...inte så kul alltså!! Trots det har vi varit ut till stugan och kollat lite samt varit hos morfar som alltid blir lika glad. Följer dessutom mannan med så blir ju gubben än gladare. :)
Det blåst som är ute är inte att leka med, Ser människor som går på stan och så kommer det en rejäl vindby som sprider ett moln av sandstorm. Folk hukar i vindarna för att undkomma sand och annat som viner förbi. Jag undrar just om min huvudvärk beror på detta?
Solen skiner så fint idag och det ser fantastiskt ut men det är skönast att få vara inomhus.
I kväll är det mello final och jag tycker inte det finns en solklar vinnare. Har dock gjort en gissning inför kvällen och jag tror att Sanna Nielsen vinner och Alcasar på en andra plats?? Vi får se om jag har rätt?

Inga kommentarer: