fredag 7 mars 2014

Fredag

Idag har jag faktiskt varit ledig! Skönt med sovmorgon till 8.45, frulle och sen ringde det på dörren. Ett paket till mannens företag från posten. Ett kraschat paket men det kom fram i alla fall.....min man har ju lite krig med posten tack vare tidigare borttappade paket tack vare att de säger att de lämnat det på Coop men menar Ica osv och då och då går paketet tillbaka till Umeå och detta säger de är miljövänligt! Förutom frustration så fattar vi intet, vad då  miljövänligt??
Idag har jag och sonen varit i Luleå, jag har shoppat och han har inte gjort det, men vi har ätit på Max just för att i har längtat efter Max mat sedan branden på vår restaurang i höstas.Just nu har vi uppvärmd mat på vår restaurang och det är ju inte precis samma. Tyvärr blev inte vårt besök i Luleå vad vi hoppats på eftersom den mat vi fick var kall och hård... en tjorvig dam skulle hålla koll på allt men det gick inte så bra. Jag har shoppat på H&M och den kavaj som var felaktig i går i Piteå fanns i Luleå idag och jag är så nöjd så! :)


Inga kommentarer: