fredag 28 mars 2014

Det sprack

Har i morse försökt att få tag i biljetter till The Rolling Stones som spelar i Sverige i juli. Men icke sa Nicke. Jag hann inte med och vips så fanns det bara dåliga biljetter kvar, shit happens! Får ju hålla tummarna att någon vänlig själ vill sälja sina biljetter till oss. Nu för tiden är man dock livrädd för att bli lurad då personer kan skriva ut massor med biljetter och sälja dessa. Tänk besvikelsen att ha köat i ett antal timmar, och sen inte ens få tillträde till arenan. Usch så trist....
Har shoppat lite kläder idag och det var verkligen välbehövligt, jeans, top, blus samt en kofta. Blir så bra så nu när det är vår i luften. +8 grader när jag åkte hem från jobbet för en stund sedan.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Jag ska hålla ögon och öron öppna utifall det dyker upp några biljetter från mina vänner och bekanta. Själv är jag totalt ointresserad.

/Lisa

PS. Såg The Butler igår, klart godkänd!

Vissla sa...

Tack snälla för hjälpen. Håller tummarna för biljetter med det måste vara från någon man litar på så det inte finns massor med utskrifter....
Kul att du också gillade filmen!
//Helena