fredag 14 februari 2014

Valentin

Alla hjärtans dag och av vad ´jag förstår så firas det runt omkring i Sverige, I vår klass har vi gjort kort till våra fadderbarn och i dag bytte vi dessa med varandra. Lite geléhjärtan har vi också ätit. I övrigt är detta ingen stor dag för mig. Vi brukar äta gott tillsammans men det gör vi ju liksom varje fredag men i övrigt vet jag inte?
Blommor är ju alltid trevligt men jag kan bli förbannad när priset höjs just till denna dag, helt sjukt egentligen!!
Hörde på radion att många män har panik inför denna dag, hur de ska ordna något bra och fint för sin käresta, men det kan väl lika väl vara kvinnan som ordnar för sin man?? Att gå ut och äta gjorde bara loosers och det här gjorde ju att ännu fler fick panik, inte lätt om man inte har någon egen vilja att hitta på saker. Jag tycker att var och en ska välja och göra det man vill!

Inga kommentarer: