lördag 15 februari 2014

OSguld


Idag har våra Os tjejer tagit OS-guld i stafetten! Bra gjort och en helt fantastisk prestation av Charlotte Kalla som åkte in 25 sekunder och dessutom tog upploppet och tog in på alla andra! Helt fantastiskt!! Vilken sjuk prestation!
En lugn dag för mig, tv och tätt. De två T.na...
Mannen har varit och ställt in Tv hos kunder jag har inte gjort så mycket utan förfogat över min egen tid. Helt behövligt och skönt. Kollegan berättade för mig häromdagen att han läste i biologiboken att äldre personer mår ofta bra. Jag kunde konstatera att jag tycker att det stämmer in bra på mig,... mår bra, har väldigt gott om egentid som passar mig bra, barn har flyttat hemifrån (jobbigt men det går över) ekonomin blir bättre, frihetskänsla, ett bra liv! Kanske stämmer detta inte på alla men för mig känns det det så här just nu!
Gick inge bra för mig i denna omgång av mello, eller jag kanske ska skriva att det inte gick bra denna vecka heller....

Inga kommentarer: