fredag 28 februari 2014

Fredag igen!

En bra dag men något förvirrande, eller hela mina dagar är förvirrade just nu och det betyder att jag blir så trött i skallen. Dessutom värker mitt huvud som bara den, det är inte kul.....
Har varit hos bästa Frida idag och nu finns det inga grå, helt fantastiskt. Köpte dessutom nya påslakan på vägen hem från Hårstudion. Nu är de tvättade och det kommer att bli så vårfräscht i vårt sovrum. Jag har ju lite dille på påslakan, de ska vara av satin. Dessutom ska allt matcha. Blir ett örngott smutsigt så byter jag hela setet, tvättar ofta och lägger in samma senare under kvällen. Vill ha det snyggt så jag får längta lite till att gå och lägga mig.....nu får jag det igen.
Sonen här på middag och vi har grillat, det var jättegott!
Let´s Dance har börjat idag, en bra omgång verkar det!

Inga kommentarer: