söndag 23 februari 2014

Torsten

Dagens namnsdgsbarn är Torsten och min svärmor fyller 87 år. Grattis så mycket på dagen, en pigg och alert dam som nått den aktningsvärda åldern. Dessutom fyller ju prinsessan Estelle 2 år idag, en söt liten sessa.
Mannen jobbar kväll så han börjar 14.45.
 Jag har fixat tvätt tid så det är där jag ska tillbringa min tid. Jag älskar att tvätta sedan vi flyttat hit för det går så snabbt. Två stora maskiner som endast tar 50 minuter på sig för att bli färdiga. Sen har vi ju ett stort torkrum, en tumlare och två torkskåp. Helt perfekt! Men och jag skriver men.....jag tycker att det luktar mögel i torkrummet. Jag vågar knappt yppa det för jag har en stövares nos och andra brukar inte känna lukt lika bra som mig. Har ju klagat en del på lukt i en toalett här och nu när det är avhjälp så vill jag ju inte klaga igen!

Inga kommentarer: