fredag 23 november 2012

Fredagsmys!

Förutom min huvudvärk som har följt mig i 2 veckor så är allting bra. Världscupen i skidor drar i gång och jag gillar vinterstudion skarpt. I morgon drar det i gång igen. Har varit på kurs i dagarna 2 och vi behövde endast åka till Piteå Havsbad. Har sovit över för första gången och jag fick ett fint stort rum med badkar, Har hunnit bada badkar och det är mumma för min onda kropp. skönt och avkopplandem sova, äta gott, bra föreläsare och bra umgänge. Har byggt på mina må bra reserver för ett bra tag! :) Hemma igen och en bra klädbutik granne med oss har fått rökutvekling, ingen storbrand alltså men väldigt rökskadat. Inte roligt och massor med jobb för de anställda. I morgon blir det fest med Great Gig och i år tolkar de Tina Turner. Det blir säkert jätteroligt som alla andra år!

Inga kommentarer: