tisdag 6 november 2012

Berättarrummet

Har igår och idag varit på en förställning med mina elever som heter berättarrummet. Det är en teater som heter Mila som har en stund med eleverna. Bearbetning kommer att ske under alla kommande dagar med flera pass varje dag. Får se vad det ger i efterhand. Just nu har jag inte full koll på hur det stämmer överens med nya läroplanen. Ska på junta ikväll och det blir trevligt att åka iväg och äta och surra hos bästa M-H. Sen har jag även varit och uppvaktat bästa Lotta som idag blir 44 år!
Det här är en bild från mina "glassmonster", den fick jag en solig dag när jag hade börjat att jobba och dessa båda var lediga!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Härligt med glassmonsterbilder så här i höstrusket :-)

Vissla sa...

Svärfar, mannen och sonen älskar glass. Kul för dom, för mig så blir det inte alls bra eftersom magen blir helt tokig om jag äter glass.....//Helena