onsdag 29 augusti 2012

Massage

Jag har äntligen nyttjat mitt presentkort som vi fick av ledningen på min skola i fjol. Jag har då och då glömt bort att jag hade ett presentkort men så äntligen fick jag tid så nu har jag varit på massage i 25 minuter. Helt otroligt skönt för min onda kropp. Det brukar göra ont för mig att få massage men i dag var det bara skönt. Tjejen tycker dock att jag är väldigt stel och ond från bröstryggen och uppåt. Hon undrade om jag har kolla om jag har Fibromyalgi. Tanken har ju slagit mig men jag har aldrig kolla upp saken. Jag vet egentligen inte vad det skulle göra för nytta att veta det för jag har ju lika ont i alla fall...... Tillbaka till jobbet idag och det är roligt att jobba, helst efter att ha varit hemma och sett film efter film. Är gode så less på att göra ingenting.

Inga kommentarer: