fredag 17 augusti 2012

Fredag

En arbetsvecka till ända och det har gått lätt och jag känner mig färdig inför måndag och skolstart med mina nya elever. Ska bli spännande och roligt att träffa alla elever. Några av dem finns på fritids så jag har pratat lite kort med dessa. Kunde åka hem till lunch idag och gjorde några ärenden i stan samt åt lunch med sonen. Sen har jag njutit av det fantastiska vädret som har fortsatt även idag. Högsommar i dagarna 5 är inget som vi har varit vara med den här sommaren. Jag har verkligen kunnat njuta av en del av den den här veckan, igår gick jag ner till havet och strosade omkring i vattnet. Fortfarande känns det lite för kallt för att bada så jag får nog inse att det blev en sommar utan havsbad för min del. Mannen jobbar till 23.15 och svärföräldrarna är på kräftskiva så jag sitter ensam och kollar in några romantiska komedier. Inte helt fel sak att göra en fredagskväll.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Efter första arbetsveckan är det skönt att bara va.
Själv så kollade vi lite på TV, fredagsmys och bara va :-)

/Lisa

Vissla sa...

Det behövs, tänk att man kan känns sig så trött efter endast en veckas jobb. Måste bero på att jag har haft svårt att komma i säng i tid! Skärpning till veckan! //H