torsdag 16 augusti 2012

Lunch

Kon på i morse att jag skulle bjuda hem en del av mina arbetskamrater. Fritids kan ju tyvärr inte följa då de hade barn på plats idag. Skulle ha kommit på det igår när hela skolan hade planeringsdag, men men... Åkte och köpte hamburgare, bröd, dressing, sallad, tomater och lök såklart. Jag grillade och sen åt vi. Det har varit en fantastisk dag varm 24,5 och sol dessutom ingen vind. Det här betyder att vi helt sonika bar ner vårt bord och stolar ner mot havssidan. Där satt vi och pratade och pratade i 1½ timme. Lita kaffe och en Piggelin mer är så behövs inte. EN jättefin dag som jag ska ta med mig in i vinter när det är kallt och trist! Sitter just nu och tittar ut över ett helt fantstiskt hav som går i färgerna från turkost till rosa.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Låter verkligen som en bra dag :-)