torsdag 23 augusti 2012

Halv 8 hos mig!

Sitter och kollar in programmet där personer från samma ort bjuder varandra på middag. Jag skulle gärna delta i ett sådant program. De spelade in i Piteå förra året så här har de redan varit. Jag gillar ju att laga mat så det vore en kul utmaning. Kanske får jag bjuda hem någon på temat. Jag vet en del tonårstjejer som kör den här varianten hemma hos varandra. Sonen har varit hit på middag och idag blev det pizza på grillen. Så himla gott det blir, jag gillar pizzastenen skarpt. Det är bra med 50-årsdagar för då kommer det så fina presenter in i hemmet! ;) Har suttit under 3 kvällar och tittat på Dallas. Det var 19 år sedan sist och jag kunde inte motstå att kolla in J.R och de andra. Kan väl inte säga att det är speciellt bra men Dallas var ju i alla fall den första "såpan" som sändes. Hela Sverige satt ju bänkad framför TV´n när det sändes!

Inga kommentarer: