torsdag 8 mars 2012

Sportlov dag 4!


Ingen sol idag men blåsten har avtagit och det känns bra, termometern visar +1 och jag känner vår i luften!
Har varit en tur till banken där jag blivit nyckelkund, i princip samma sak som innan men jag fick en lägre månadsavgift för ungefär samma tjänster! Bra att bli påmind att man ska kontakta sin bank då o då. Träffade min gamle klasskamrat där och vi fick en trevlig stund, nu är han min kontaktperson på banken och det känns bra.
Ska på junta i kväll för lite surr och mat, helt fantastiskt skönt och roligt!!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Junta, mat- eller sy? Kanske rent av "Trevlighetsjunta" :-)

För 26 år sedan hade vi junta och träffades för lite handarbete men vi surrade mest - såååå kul vi hade :-)

/Lisa

Vissla sa...

Vi surrar, skvallrar och äter. Har i allmänhet väldigt trevligt med många skratt. Genom åren har ju våra samtalsämnen ändrats från småbarn, tonåringar och nu börjar barnen att flytta ut, Thats life! //H