onsdag 14 mars 2012

Lilla Vasaloppet

Idag har min skola genomfört lilla Vasaloppet och åk 6 brukar alltid klä ut sig och det gjorde de även detta år. Trots att några knorrade lite innan loppet så genomförde de det med bravur.
Mörkerfoto var riktigt roligt, jag tog några fina bilder på kyrkan och även på en del bilar och på stadshotellet. Man lär sig något nytt vid varje kurstillfälle.
Har haft ett tryck över bröstet i dag och jag kände ett stort obehag, ringde vc och fick en tid. De tog EKG, blodtryck och undersökte mig. Inget fel på hjärtat utan inflammation i bröstkorgen högt upp på framsidan. Känner mig fortfarande tungandad och nu kommer även värken i ryggen runt ryggraden. Inte kul, ska vara hemma 2 dagar och ta lugna promenader och försöka att kurera mig så gott det går!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Var rädd om dig, du får ligga på soffan och läsa manualen till kameran ordentligt (fast det kanske du gjort).

/Lisa

Vissla sa...

Jag tar det jättelugn och det är precis det jag behöver just nu.//H