torsdag 15 mars 2012

Snö!


Vaknade efter 9.00 och då hade det snöat lite! I och för sig så är det inte något ovanligt men det känna alltid som att vintern tar fel väg när det snöar den här årstiden. Nu sägs det ju att den befintliga snön smälter fortare tack vare att det kommer nysnö på den!
Vaknade runt 5 och hade jätteont runt ryggraden. Kröp på alla 4 för att få tag i en pronaxen, som tur var somnade jag om och kände mig betydligt bättre när jag sedan vaknade. Har varit på promenad i sakta mak för att inte halka och göra skadan i ryggen värre. Passade på att gå på dagbio och nu har jag äntligen sett filmen och Margaret Thatcher, Järn Ladyn. Jag tycker att Maryl Streep gör ett fantastiskt porträtt men jag tyckte trots allt att det var en ganska seg film.

1 kommentar:

Monika sa...

hej !!

Såg ditt inlägg..Visst kan du det.Säg bara vem som skall ha det och vilka det är ifrån så fixar jag det..

Vi tycker det är lindrigt med ICAs eftersom det varierar mkt i smak och man blir ibland glatt överraskad =)

/Monika