söndag 21 augusti 2011

Söndag


Sköna söndag, en liten slappardag! Det jag dock ska hinna med är: tvätta några maskiner, baka en långpannekaka, förbereda inför skolstarten, jobba lite vid datorn, se på lite inspelningar från den vecka som har varit bla Gäster med gester från gårdagen, mentalt förbereda mig inför morgondagen, en liten promenad säkert har jag glömt något. Låter som en lugn söndag?? Det är precis så hör det brukar bli för mig, har alltid tusen bollar i luften. Tur att det inte gör mig något utan att jag gillar att hålla på hela tiden.
Var på kräftskiva igår och jag körde pga min fot så blir bättre för varje dag! När mina morbröder träffas är det högt till tak, många högljuda diskussioner och glada skratt! Skjutsade hem 3 lagom berusade personer som isisterade på att få åka cab. Så det blev, vi åkte nercabbat från Bergsviken till stan i 15 graders värme i den kolsvarta höstnatten, brrr så kallt! På stan var det cruising så vi försökte unvika det värsta stöket och hamnade så småningom på Djupviken.
Tog en rejäl sovmorgon idag och nu ska jag ta tag i dagens sysslor.

Inga kommentarer: