torsdag 10 mars 2011

Torsdag


Började dagen med att åka och lämna blod. Känns som att det är en bra sak att göra. Man hjälper till i samhället men samtidigt så får jag en koll. De provar mitt blodtryck och mitt blodvärde.
Mannen har haft ledigdag så vi har jobbat hårt idag. Vi har kört saker till förrådet, hämtat hyllor i stugan och packat en massa kartonger här hemma. Vi har även varit och kollat på en diskmaskin. Vi tittade även på en spis då det verkar som att vi inte får en ny i lägenheten. Jag vägrar att han en spis med plattor om man har haft glaskeramik häll i 25! år.... Känns som att man går bakåt i utveckling om det skulle hända mig. Vi köper helt sonika en ny spis som vi tar med oss om vi flyttar. Vi åt även lunch ute på Valdino Nolia City, för mig blev det palt och det var väldigt gott!

Inga kommentarer: