måndag 28 mars 2011

Kröjm


Känner mig allt annat än pigg, febern känns ordentligt direkt jag gör något. Det här har resulterat i att jag helt enkelt sitter still i soffan. Skit tråkigt! Har fått ont, det känns som träningsvärk i hela kroppen från allt sittande! Har snart kollat igenom Sex and the City boxen, igen!!! Less less o less. Gick en sväng till förrådet och packade om två kartonger med julsaker. Jag kan lova att jag har massa julpynt, inte en inte två kartongen utan ett helt förråd! Det är med sorg i hjärtat som jag gör mig av med vissa tomtar men som sagt var, jag ska aldrig använda dem och sonen vill inte ha dem så då är det bättre att någon köper dem o pengarna går till välgörande ändamål!

Jag har dessutom blivit blåst idag! Vi har sålt en matta på Blocket, idag kom så kvinnan hit och kollade på den.

-Fin. tyckte hon och frågade vad den kostade.

-400:- tror jag, sa jag.

-Jag tror att det var 300:-, säger så kvinnan till mig.

-Ja du har kanske rätt säger jag som inte har en aning eftersom vi har så många olika saker på Blocket. När jag sedan tog bort annonsen såg jag att vi visst hade begjort 400:-, ha ha helt blåst!!

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Folk är väldigt fräcka, kvinnan visste vad den kostade men försöka går ju och se.. .hon lyckades. Sätt prislappar på sakerna :-)

/Lisa

Vissla sa...

Jag kunde väl aldrig tro att man gjorde så, är nog lite för godtrogen. Men som sagt var jag får ju skylla mig själv :)//Helena