tisdag 1 mars 2011

Har skjutsat sonen till flyget. Han har åkt till Stockholm för att delta i ett lan, träffa sina kompisar och bara vara och ta det lugnt! Trist kändes det då vi sa hej då, konstig känsla att vi inte ska träffas på 27 dagar! Det blir det längsta som vi har varit i från varandra, på något sätt så är det ju så här livets gång är men för mig är han fortfarande min lilla pojke.
I morgon har vi kompledigt för den tid vi har tillbringat i Luleå när vi tävlade i Vi i femman. Då ska jag en tripp till soptippen och dessutom ska jag packa ner en massa böcker som Lions ska komma och hämta här senare.
Enligt våra köpare är handpenningen inbetald men jag ser den inte och det beror ju troligtvis på att de inte har samma bank som vi....väntar med spänning.
Bokcirkel igår och jag hade valt Anna Gavalda, Lycka är en sällsam fågel. Det var ett riktigt dåligt köp, seg bok. De som hade orkat igenom den säger att den tar sig så småningom. Dock vet jag inte om jag orkar så långt, risken är att jag byter ut den mot något mer spännande.

Inga kommentarer: