måndag 15 februari 2010


Under vecka som har varit har jag sett 3 fantastiska TV-progam som gör att jag sitter med tårar i ögonvrån och är varm i hjärtat.

De program jag pratar om är: I en annan del av Köping, Kattis o CO och Himlen kan vänta. Tre fina program som jag varmt kan rekommendera till er alla där ute. Har dessutom lyssnat på P4 och hört Ulf Elfving som intervjuade PG Gyllenhammar. Intressant liv den mannen har levt. Tror att jag har blivit medelålders för mina val av radio/TV har ändrats rejält sista åren. Övriga favvisar är Teatersupén och Vinter/Sommarprogrammen samt Spanarna. De två radioprogrammen har jag dock gillat under en massa år.

OS är i gång och en rodelåkare har dött innan ens spelen var invigda. Trist att man ska behöva dö för sportens skull. I övrigt verkar det som att vädret är det största problemet för alla skidåkare. Heja Chrlotte Kalla, håller tummarna för Sveriges första medalj i kväll.

Inga kommentarer: